tisdag 15 mars 2011

De andra

Vilka räknar jag då som de andra om jag nu är Sandra.
-Jo det är männen i mitt liv och djuren och eftersom jag börjat presentera djuren så får männen vänta.
Hoytan är ju ganska ny i familjen men vi har Ebba som också är en jack russell. Full fart här hemma med andra ord men det gillar jag. En hund ska ha lite sting. Liten men tuff och vad behändigt det är när hundarna är små. De får följa med överallt och ingen tycker de är i vägen heller. Sen är det lite hund att duscha och det är en stor fördel efter att ha duschat två kuvaszer idag.
Ebba och jag har hållit ihop i åtta år nu och hon är en riktig goding som charmat de flesta och även de som inte haft ett gott öga till jack russlar innan. Vill hon så kan hon, som den terrier hon är. Agility gillas för det mesta men ibland så oooooooooooorkar hon inte och har ingen lust alls.

1 kommentar: