måndag 10 september 2012

Utställning i Bjuv

Igår åkte jag till Bjuv för att kolla in JRT-valparna, men även de större, på Terrierklubbens utställning.
Jag fick tillfälle att umgås lite med Åsa också. Alltid lika roligt att ses och på eftermiddagen fick Hoytan visa upp sig med Michelle i "barn med hund".
Mycket skratt och flams bjöd dagen på, både med nya och gamla bekanta och mängder med bilder. En samvetsfråga har jag också blivit av med och det känns så himla bra. Jag var helt slut när jag kom hem. Det tar på krafterna att vara social :)

Sötsnöret Ebbe

Iona High Speed

Jachterhoeks Jacks Elvis

Saltisgårdens Nordic Light

Kanix Montreal

Jackflash Estanzia

Saltisgårdens China Girl

Barn med hund

Hoytan och Michelle

Puss! Saltisgårdens Rocket Man BIS-1 Jaktklass




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar