måndag 19 november 2012

Malmö Valp

Tiden springer iväg!
Förra söndagen åkte Majja och jag till Malmö Valp. Det blev en lång dag för jag ville ju se både Malin och Ella och Christina och Nora och de ställde långt före mig.
Det gick kanon för Malin och Ella. Ella blev BIM och fick HP. Nora blev andra bästa tik i alla åldersgrupperna och fick HP. Grattis!
Majja blev andra bästa tik men fick inget HP. Hon ville fortfarande inte springa så jag har full förståelse för att det är svårt att döma en hund som står emot, så jag ska nog vara nöjd med andraplatsen även utan HP.
Jag är iaf nöjd med min lilla tjej, som växer och just nu mäter 25 cm och utvecklas jättefint men hon är envis som synden.
Nu fick jag iaf ännu mer blodad tand och vill att hon ska springa med så det verkar som vi åker till My Dog iaf och ställer ut våra busar. Ja, om jag kan byta bort min helg så är det nog klappat och klart.
Bilderna på mig och Majja i ringen har Ingrid på Saltisgården tagit :)




BIR och BIM ( Syskon )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar