söndag 31 mars 2013

Attityd och gå vidare

Nu har vi varit på Malmö Internationella och Majja debuterade i junioklass med ett very good. Det är klart att jag hoppas på bättre resultat, men med tanke på Majjas inställning till koppel och därför bristen på attityd i ringen så kan jag inte förvänta mig något bättre. Det svåraste är att kasta kritiken och gå vidare. Jag har lite svårt att släppa vissa saker och ältar fram och tillbaka, innan jag lyckas gå vidare med nya friska tag. Det blir förhoppningsvis lite privatlektioner i handling och jag får träna ännu mer koppel med Majja.

Hoytis har börjat med den äran på agilityträningen igen. Hon har mognat betydligt och har tagit däcket utan problem och var glad hela träningen, den lilla arbetsmyran


Attityd

Uddlös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar