onsdag 2 november 2011

En aning nervös

På fredag ska jag och Hoytan åka på utställning. Det blir Hoytans första där resultatet räknas så det känns ju viktigt att det går bra trots att det är betraktaren som avgör och han kanske inte alls gillar Hoytans typ.
Malin ska också med och ställa ut Molly, som är en riktig liten goding i växartagen.
Det ska bli jätteroligt men samtidigt nervöst.

Det är fler saker som är lite spännande också.
På lördag åker jag till Växjö på utställning igen och det ska också bli jättekul men en aning sorgligt för det blir min sista dag på jobbet som assistent. Jag ska nämligen börja jobba på en gård alldeles i närheten och sköta grisar.
Önska mig lycka till, både på utställningen och till mitt nya jobb och ha det gott så länge


Hoytan slappar med syrran Mini och Molly
Molly Monster Sötnos

4 kommentarer:

  1. Såklart att jag önskar både dej och Malin + Hoytan lycka till. Kram

    SvaraRadera
  2. Good luck!
    We are going to the Winner Amsterdam in about three weeks....
    Heel veel succes met de hondjes!
    groetjes Heidi

    SvaraRadera
  3. Bedankt Heidi! We are dressed for success haha :)

    SvaraRadera