onsdag 23 november 2011

Hela veckan som gått

Jag stormtrivs på mitt nya jobb! Det är massa saker att lära sig och det händer saker varje dag som jag inte har någon som helst koll på. Vilken tur att det finns de som har det :)
Hoytan gjorde provet till allmänlydnadspasset och fick högsta betyg rakt igenom förutom det fria momentet som jag betygsatte själv till godkänd. Hon är så himla pricksäker och vi provar väl på agility men det kan bli rallylydnad istället.
Ebba hade agilityavslutning och nu är hon pensionerad från agilityn och ska bara ägna sig åt att få grytmeriter för det är ju det hon tycker är kul.
I helgen var jag på Kursledarutbildning och den var kanon. Studiefrämjandet stod för kursen och den var i samarbete med SBK så den var inriktad på Sbk:s uppbyggnad och stadgar och hunden och lagen. Trevligt folk och jätteduktiga cirkelledare var det också.
Det var veckan i korthet

Stolt innehavare av Allmänlydnadspasset

3 kommentarer:

  1. Great! Lycka is not listening this week! I have to go on training with here again!
    Have a nice day!
    Greetings Heidi

    SvaraRadera
  2. Hello Sandra, Lycka became 4e on the Winner Amsterdam....very good.
    Her comments are still a "tiny" Jack Russell, he missed front breast and the rest was good.
    I send you the photo's tomorrow!
    greetings Ronald en Heidi
    Yana and Lycka

    SvaraRadera
  3. Thanks for your nice compliments!
    greetings Heidi

    SvaraRadera