söndag 8 januari 2012

Summering av 2011

Vi blev med valp, Saltisgårdens Hoyt Powerhawk, i januari och det har resulterat i många fantastiska möten
I mars var det dags att plåta till kalendern. Det är minsann inte lätt att vara modell
Hoytan utställningsdebuterade med den äran i Osby
I Hässleholm i maj kunde de här sköna hönorna vara sig själva bakom solglasögonen och Nova tog en fin andra placering!
Hoytan knep trean och ett HP i Hörby men höll på att gå miste om den, eftersom sekreteraren skrivit 5e plac på lappen. Som tur var hade ringsekreteraren koll på placeringarna så allt blev rätt till slut
Kalenderpremiär i Hässleholm på Power Meet
Sen kom värmen!

 I Åhus var det Minis tur att ta ett BIR
 Hampe tog studenten
 Kalenderflickorna tog en tur till Dagstorp på midsommardagen och krängde kalendrar från bakluckan

 Vi drog till Hultsfred Hayride i juli och jag stod i posé
 Hoytans mamma, Paula, tog hem pinnar på agilitybanorna. Vi kollade hennes form i Knislinge
 I Silverforsa var det en underbar träff som vanligt. You´re the man, Roland :)
Vi hälsade på i Nybro och åkte med goda vänner till Aspö utanför Karlskrona
 Vi blev med ännu en häst, Mille
 Kalenderturnén fortsatte i Avesta. Fantastisk träff med helrätt känsla
 Manges kusin från Kumla var neråt Skåne och det visade sig att deras hund och Hoytan är kusiner :)
 Den 1e oktober firade vi dubbelt 40 och bjöd på bröllop
Female Tattoo utanför Jönköping var mycket trevligt och jag fick låna klänningen med stort K
I november var det storpremiär i Växjö. Nu räknas Hoytans resultat och hon fick VG. Malins Molly fick också jättefin kritik och vi hade heldag med finmiddag och servettköp på IKEA på vägen hem :)
 Jag började mitt nya jobb som grisskötare. Äntligen har jag fått börja jobba med djur!
 Lycka, Hoytans syster, fick ett VG i Amsterdam. Hon bor i Holland hos Ron och Heidi
 Mange var finurlig och överraskade mig på julafton med MIN klänning!

TACK ALLA NI SOM GJORT MITT 2011 FANTASTISKT!
INGEN NÄMND INGEN GLÖMD; NI ÄR GULD VÄRDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar