tisdag 31 juli 2012

Semestersummering

Jag har semester. Åtminstone ett par dagar till och har semestrat från bloggen också. Det har hänt lite på semestern och på fredag kan jag uppdatera er lite mer om vad som händer här :)
Förra veckan så fick huset en rejäl genomgång och vi fick in höet för vintern.
Mille, älskade Mille, är till salu. Jag måste inse att tiden inte räcker till för tre hästar och Mille är den som behöver mest och har så mycket att ge. Jag hoppas verkligen han kommer till någon som ser hans förtjänster.
Vi har roat oss. Devils Run förra lördagen som avslutades hos Malin och Jonas med god mat och dryck och framför allt härligt sällskap och i lördags på Gnistan Rockabillyfestival som var så toppenbra!
Vi har grillat och grillat och grillat lite till och det blir säkert grillat ikväll också efter efterlängtad grytträning :)
Jag serverar ett litet bildpotpurri från Silverforsa till Gnistan. För alla som vill se mer av Miranna klicka här
Ha en trevlig dag

Mirannna och jag är prisutdelare

Käraste maken vann en bilvårdshink

Giovanni var med och förgyllde dagen

Miranna modellade

Gunilla

Lisa i full koncentration

Therese

Jonas

Trötta baksätesraggare



The Roughneck Bluesband


The Ryans


Eddie and the Flatheads






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar