söndag 11 september 2011

Fantastisk helg

Vaknade i fredags med förkylning i hela kroppen och tänkte  - Skit också! Vi ska ju äntligen lägga golv i hallen så jag får in mina bokhyllor som jag saknat sen vi flyttade hit.
Men skam den som ger sig. Trots feber och snuva har vi fått nytt golv och bokhyllorna på plats. Bakom hyllorna ska det bli en klädkammare men inredningen ska på plats och det ska upp en dörr mellan mina bokhyllor också. Vad det ska bli underbart när kläderna är där de ska och böckerna står i hyllorna och inte ligger nerpackade. Jag får nog sålla lite bland böckerna, för det är färre hyllor nu, men bara att få lyxen att ha böckerna framme gör det värt det.
Vi åkte på loppis till Huaröd också. Jag offrade mig för Manges skull i åskhettan. Vi hittade inte mycket men det blev lite godis och träning för hundarna.
Nu ska jag bara softa och dricka upp kaffet innan det hunnit bli iskallt.
Ha det gott så länge

Upp och ner men på gång!
Bjuder Mange någonsin när det är korv?

Nä! Inte den här gången heller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar