fredag 2 september 2011

Twin Lake Run

Imorgon ska vi, Mange och jag, åka till Höör och köra Twin Lake Run. Det är en kanontrevlig runda med diverse kontroller på vägen med frågor och övningar som poängsätts. Bästa poäng vinner så klart.
Den högsta vinsten, tycker jag, är att få ha trevligt och köra i ett fantastiskt landskap där sommaren gränsar en aning mot hösten.
På kvällen är det partaj på Jägersbo och många bra band spelar, bl a Cherry Tess and Her Rythm Sparks. Tess är, liksom jag, med i Mirannas kalender, där behållningen går till Willefonden. Några av kalenderflickorna kommer att vara på plats och sälja kalendrar, både vid Jägersbo och ute på rundan ( iaf jag :) )
Här kommer ett par bilder från sommarens Rat Fink Reunion i Avesta

Söta Helena på El Bastardo och fröken Sommartid

Anki, fröken Juni, och Mia, fröken Skottår, i posé

Jag med snyggaste bilen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar