lördag 17 september 2011

Slapparhelg

Jag har legat sjuk hela veckan så det har inte hänt något kul alls. Den här baskelusken har verkligen tagit kål på orken för jag blir helt slut när jag försöker prestera något.
Igår kväll åkte jag till söta Karin i Kölleröd på ljusparty. Hon och Teddy bor jättemysigt och det är en söt liten by. Att det är trevligt folk som bor i den gör ju inte saken sämre.
Det inhandlades lite nya doftljus och när jag kom hem, fullkomligt svimmade jag av trötthet i soffan. Som sagt - en sjurackans baskelusk!
Idag ska vi iaf åka och titta på festlokalen vi hyrt till vårt kalas. Bandet är bokat och spriten inhandlad så det är ju ett steg i rätt riktning ;)
Ha en skön höstdag allihopa

Myslördag med sudoko

Armen var upptagen så man tager vad man haver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar