torsdag 2 juni 2011

Mör

Jag är ganska mör. Fullt upp och helgerna som ska användas till vila är fullproppade med diverse saker, vilka mestadels är självvalda, så jag ska inte klaga egentligen, men man kan ju bli ganska trött ändå emellanåt. Kristi Flygare har jag tillägnat mitt arbete eftersom mitt schema är dagtid varje vardag. Jag har just fått ökad insikt i månadslönens stora fördelar och vårdens timlön. Det handlar inte om huruvida man trivs på jobbet, eller inte, för det är alltid skönt att ha en extra sovmorgon eller dag hemma. Nog om detta för efter shopping i Tollarp är det nu dags att fixa middag, diska och dra runt snabeldraken innan jag och jyckarna tar och promenerar/mediterar länge i det vackra men aning blåsiga vädret. Ha en trevlig kväll och alla ni som är lediga till tisdag morgon; Ta vara på ledigheten :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar