lördag 4 juni 2011

Utställning i Åhus

Idag har jag varit på utställning i Åhus. Hoytan var också med, men som moraliskt stöd och för att hon vägrade gå in när jag skulle köra i morse.
Mini skulle visa upp sig, så hon också skulle få ett BIR och HP. Det var jag säker på i alla fall och gissa om jag hade rätt ;) Mini skötte sig exemplariskt och domaren var mycket trevlig och kommenterade hundarna muntligt också. Efter lång väntan var det dags för Best in Show för valparna och det var många. Både stora och små, så de fick öppna upp till båda ringarna. Mini hade mest näsan i backen men kom ända bland de åtta bästa. En varm och supertrevlig tillställning och rosetter gillar vi. 
Grattis Malin och Mini "Proppeluröra" Det är ni väl värda








2 kommentarer:

  1. Gratta Malin o Mini. Kram din mamma

    SvaraRadera
  2. Det ska jag göra men jag tror hon läser det själv :)

    SvaraRadera